Wednesday, August 5, 2009

Abang dan adik.......

Adik...jom kita pegi kat sana....

adik tgk aper tu.......

panas la mama.....(abang cakap!!!!!)

ee.....panas terik rasanya.......

Adli..sebelum berusia 2 tahun







Inilah aksi-aksi anak ku yang nakal ni......... macam2 pe'el adli ni.... tp walau bagaimana pun mama tetap sayangkan adli.........






Ni apahal lak ni......asyik nak nangis jer.......




Nak jalan ke mana ni....suka yer...kalu jalan-jalan...... kalu duk rumah cuti2 ni confirm adli mengamuk....

Ala...posingnya anak mama ni.....





Wajah yang penuh dengan keyakinan.....hehe....











yea.......dah berusia 2 tahun pada 27 julai 2009.......hepi besday to me.......

H1N1

Assalamualaikum.....

Virus H1N1 semakin menular di kawasan kuantan pada masa kini....

Kolej Shahputra telah pun tutup disebabkan virus H1N1...

Saya menyeru kepada rakan-rakan agar kita bersama-sama menjaga kebersihan dan menjaga keselamatan diri supaya kita tidak dijangkiti virus tersebut.

Nauzubillah...........

Monday, August 3, 2009

Baru melangkah ke alam Blog

Untuk pertama kali aku melangkah ke alam ini....
aku ni bukanlah seorg yang rajin untuk mengarang ayat tp seronok jugak bila dah baca blog kawan2. kadang2 kita perlu juga meluahkan perasan dengan menulis. jadi aku harap blog aku ni akan menjadi tatapan kawan2 sekalian...TQ..
untuk persembahan yang pertama...terimalah video anak ku...hehe

video